close


Ed Sheeran - One

Tell me that you turned down the man 
Who asked for your hand 告訴我你拒絕了那個希望握住你手的人

'Cause you're waiting for me 因為你在等我
And I know, you're gonna be away a while 我知道你將離開好一陣子
But I've got no plans at all to leave 但我完全沒有離開的打算

And would you take away my hopes and dreams and just stay with me?你會將我的希望與夢想一併帶走,或你會留下?

All my senses come to life 
While I'm stumbling home as drunk as I 當我醉得蹣跚走回家時,我所有的感知都活了過來
have ever been and I'll never leave again 我絕不會再離開了
'Cause you are the only one 因為你就是唯一
And all my friends have gone to find 我所有的朋友都離散了,各自再與另外的人相逢交心
Another place to let their hearts collide
Just promise me, you'll always be a friend 就答應我吧,說你會是我永遠的朋友
'Cause you are the only one因為你就是唯一

Take my hand and my握著我的手
Heart and soul, I will拿走我的心我的靈魂
Only have these eyes for you我只要一雙能望向你的眼
And you know, everything changes but而你知道,所有的事情都會改變
We'll be strangers if we see this through但若我們真的將世事這樣看淡不去抓緊,我們真的就會變成陌生人了
You could stay within these walls and bleed你可以把受傷的自己圍在牆中
Or just stay with me或是就和我在一起
Oh lord, now

All my senses come to life而現在,我所有的感知都活了過來
While I'm stumbling home as drunk as I當我醉得蹣跚走回家時
have ever been and I'll never leave again我絕不會再離開了
'Cause you are the only one因為你就是唯一
And all my friends have gone to find
Another place to let their hearts collide我所有的朋友都離散了,各自再與另外的人相逢交心
Just promise me, you'll always be a friend就答應我吧,說你會是我永遠的朋友
'Cause you are the only one因為你就是唯一

I'm stumbling off drunk, getting myself lost我醉得步履蹣跚,迷失了道路
I am so gone, so tell me the way home我離得好遠,請告訴我家的方向
I listen to sad songs, singing about love我聽著悲傷的歌,唱著愛情
And where it goes wrong到底從哪一步開始錯了

All my senses come to life我所有的感知都活了過來
While I'm stumbling home as drunk as I當我醉得蹣跚走回家時
have ever been and I'll never leave again我絕不會再離開了
'Cause you are the only one因為你就是唯一
And all my friends have gone to find
Another place to let their hearts collide我所有的朋友都離散了,各自再與另外的人相逢交心
Just promise me, you'll always be a friend就答應我吧,說你會是我永遠的朋友
'Cause you are the only one因為你就是唯一

arrow
arrow
    全站熱搜

    Parker 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()