"Lost Stars"
( Adam Levine)

Please don't see 
Just a boy caught up in dreams and fantasies 請別把我看作是一個活在幻想中的男孩
Please see me 
Reaching out for someone I can't see 我只是把手伸向那個我無法觸及的人

Take my hand, let's see where we wake up tomorrow牽著我的手,看看明天醒來時我們身在何處
Best laid plans sometimes are just a one night stand有時只有一夜溫存會是最好的結果
I'll be damned, Cupid's demanding back his arrow我會失望透頂,若邱比特索回他的箭
So let's get drunk on our tears不如讓我們沉醉在眼淚中吧

And God, tell us the reason youth is wasted on the young神阿,請告訴我們為何人們總揮霍青春
It's hunting season and the lambs are on the run像是狩獵的季節,羔羊們亡命奔逃
Searching for meaning我們只為了找尋生命的意義
But are we all lost stars trying to light up the dark?但我們都只是失落的星星,試著照亮夜空

Who are we?我們究竟是誰
Just a speck of dust within the galaxy?只是星河中的一粒灰塵吧
Woe is me
If we're not careful turns into reality我就只是我,如果我們一不小心跌回了現實

But don't you dare let all these memories bring you sorrow你千萬別讓我們的回憶帶給你悲傷
Yesterday I saw a lion kiss a deer昨日我才看見一隻獅子親吻了鹿
Turn the page, maybe we'll find a brand new ending翻開新的篇章吧,我們也許能找到一個全新的結尾
Where we're dancing in our tears我們將在那裡跳舞與哭泣

And God, tell us the reason youth is wasted on the young神阿,請告訴我們為何人們總揮霍青春
It's hunting season and the lambs are on the run像是狩獵的季節,羔羊們亡命奔逃
Searching for meaning我們只為了找尋生命的意義
But are we all lost stars trying to light up the dark?但我們都是失落的星星,試著照亮夜空

And I thought I saw you out there crying而我以為我看見你在哭泣
And I thought I heard you call my name以為我聽見你叫了我的名字
And I thought I heard you out there crying我以為我聽見你在哭泣
Just the same和我一樣

And God, give us the reason youth is wasted on the young神阿,請告訴我人們總揮霍青春的原因吧
It's hunting season and this lamb is on the run
Searching for meaning我們像是在狩獵季節裡亡命奔逃羔羊,只為尋找生命的意義
But are we all lost stars trying to light ... light up the dark?但我們其實只是失落的星星,試著用自己的一點光來照亮夜空罷了

And I thought I saw you out there crying
And I thought I heard you call my name
And I thought I heard you out there crying
But are we all lost stars trying to light up the dark?
Are we all lost stars trying to light up the dark?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Parker 的頭像
    Parker

    水裡往上看

    Parker 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()